Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Ο λαός δεν σας εμπιστεύετε πλέον...

(Η παρούσα δημοσίευση είναι προσωπική του υπογράφοντος και δεν αντιπροσωπεύει, ούτε υιοθετεί σε καμία των περιπτώσεων την επίσημη άποψη των Συλλόγων 13ου & 22ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιουπόλεως.)

Τέρμα τα ψέματα και οι κοροϊδία. Αφού αναρριχήθηκε στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ, με ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ψέματα, τύπου : ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, δεν θα γίνουν περικοπές, δεν θα γίνουν απολύσεις, δεν θα γίνει αύξηση Φ.Π.Α , δεν θα πτωχεύσουμε, δεν θα χρειαστεί η βοήθεια του ΔΝΤ. Ρωτάω , έλεγε πουθενά στις προγραμματικές δηλώσεις-ψευτιές του ΠΑΣΟΚ, ότι θα προχωρήσει στη συγχώνευση των σχολείων;

Γιατί , δεν έχετε λαϊκή εξουσία, εντολή και έρεισμα να προχωρήσετε σε αυτό. Κι αφού το πρόβλημα είναι η εξεύρεση πόρων για να ξεπληρωθούν τα δάνεια, η απορία μας είναι γιατί τα σχολεία και η Υγεία να είναι το πρώτο πράγμα που θα περικοπεί και όχι οι παχυλοί σας μισθοί, τα αυτοκίνητα σας, τα αλόγιστα έξοδα της δημόσιας διοίκησης. Ας ήταν η Παιδεία το τελευταίο πράγμα που θα περικοπεί.

Ο μοναχογιός της Άννας, o υιός Σαλαβάνος, πηγαίνει σε ιδιωτικό σχολείο , δες το link , όπως και τα παιδιά του συνόλου των πολιτικών μας (αριστερών και δεξιών). Αν, το παιδί σας πήγαινε στο Δημόσιο σχολείο, ίσως να αντιλαμβανόμασταν εμείς οι γονείς των "άλλων" παιδιών ότι ξέρετε και γνωρίζετε ως πολιτικοί για το πως λειτουργούν. Αλλά όταν το Δημόσιο σχολείο το απαξιώνεις εν προκειμένω για το παιδί σου (δικαίωμά σου) , πως τολμάς να υποβαθμίζεις ακόμα περισσότερο το σχολείο του δικού μου παιδιού;

Πρόταση μου : “Κανείς πρωθυπουργός, υπουργός, υφυπουργός ή βο(υ)λευτής , να μην ασχολείται με τα θέματα Δημόσιας Παιδείας αν δεν έχει τελειώσει Δημόσιο Σχολείο, Δημόσιο Πανεπιστήμιο και δεν πράττει το ίδιο και για τα μέλη της οικογενείας του» επίσης «Κανείς πρωθυπουργός, υπουργός, υφυπουργός ή βο(υ)λευτής , να μην ασχολείται με τα θέματα Δημόσιας Υγείας αν δεν έχει νοσηλευτεί σε Δημόσιο Νοσοκομείο, σε ράντζο και δεν πράττει το ίδιο και για τα μέλη της οικογενείας του». Δεν είναι δυνατόν, άνθρωποι που ζουν στη χλιδή, στη γυάλα των Κολεγίων, των Ιδιωτικών σχολείων, του I.B (International Baccalaureate) και των ξένων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων να αποφασίσουν για μας, θέματα που άπτονται της Παιδείας, χωρίς εμάς. Έλεος…

Η ανάπτυξη δεν έρχεται μόνη της με σπασμωδικές πολιτικές, θέλει Παιδεία, τολμηρές και ρηξικέλευθες αποφάσεις και πάνω απ' όλα να έχετε το Λαό δίπλα σας. Ο Λαός δεν σας εμπιστεύεται πια κυρία Διαμαντοπούλου και το σινάφι σας , σας θεωρεί ψεύτες και θεωρεί πως ό,τι κάνετε το κάνετε για να εξυπηρετήσετε το Κέρδος των Ιδιωτών (uber ales) σε βάρος του πρώτου ΔΗΜΟΣΙΟΥ αγαθού που έφερε ο ξενόφερτος βασιλιάς απ' την Βαυαρία.

Από τις πρώτες ενέργειες που θέσπισε στην Ελλάδα ο Βαυαρός Όθωνας ήταν να ιδρύσει δωρεάν Δημοτικά Σχολεία (άρθρο από τη Βικιπαίδια) και μια από τις τελευταίες ενέργειες της Άννας Διαμαντοπούλου (που δεν θα προλάβει να είναι υπουργός μέχρι το καλοκαίρι, να δει το έργο της) και μέλος της μασονικής λέσχης Βίλντεμπεργ , είναι να διαλύσει τα Δημοτικά Σχολεία.

Από τη Βικιπαίδεια :
Τα μέλη της Αντιβασιλείας (και πιο συγκεκριμένα ο Μάουρερ) έλαβαν αποφάσεις και εξέδωσαν διατάγματα σύμφωνα με τα οποία :
1. Ιδρύθηκαν δημοτικά σχολεία σε όλους τους δήμους με υποχρεωτική φοίτηση για παιδιά άνω των 6 ετών (7ετής φοίτηση)
2. Ιδρύθηκαν Ελληνικά σχολεία σε όλες τις επαρχίες (3ετής φοίτηση). Σε αυτά γίνονταν δεκτοί μετά από εξετάσεις οι απόφοιτοι της Δ΄ τάξης του Δημοτικού.
3. Ιδρύθηκαν γυμνάσια στην έδρα κάθε νομού. (4ετής φοίτηση)
Έτσι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα οργανώθηκε πάνω στα πρότυπα του αντίστοιχου Βαυαρικού, με έναν κύκλο βασικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης και δυο διαφορετικούς κύκλους μέσης, παρά το γεγονός ότι οι ελληνικές κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές από αυτές της Βαυαρίας. Κύριο χαρακτηριστικό του περιεχομένου των σπουδών ήταν ο κλασικισμός και η αρχαιολατρία, ενώ ελάχιστη βάση δινόταν στην απόκτηση θετικών και τεχνικών γνώσεων.
Τη δαπάνη των δημοτικών σχολείων αναλάμβαναν οι δήμοι, ενώ των Ελληνικών σχολείων και των γυμνασίων το κράτος. Για την εκπαίδευση των δασκάλων ιδρύθηκε το πρώτο "Διδασκαλείον" και συγκροτήθηκε επιτροπή που θα έκρινε τα προσόντα όσων επιθυμούσαν να εργαστούν ως καθηγητές. Αργότερα, το 1855, αποφασίστηκε οι καθηγητές να είναι αποκλειστικά απόφοιτοι του Πανεπιστημίου της Αθήνας, που ιδρύθηκε και άρχισε να λειτουργεί το 1837

Ο Υπογράφων
Κωνσταντίνος Κανδραλίδης
Ελπίδος 4 Αθήνα
6944307061
kkandral@gmail.com

1 σχόλιο:

  1. Το κείμενο που διάβασα ταυτίζεται απόλυτα μ` αυτά που σκέφτομαι όλο αυτό το διάστημα που γίνεται λόγος για συγχώνευση σχολείων και τμημάτων. Θα προσθέσω όμως κι εγώ ένα ερώτημα. Γιατί διαλέγουμε να στείλουμε τα παιδιά μας σε ολιγομελή τμήματα φροντιστηρίων ή να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα αφού είναι τόσο ιδανικός ο αριθμός των 25 μαθητών +10% σε μια τάξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στείλτε άφοβα και χωρίς λογοκρισία οποιδήποτε σχόλιο αφορά το σχολείο μας και τη λειτουργία των συλλόγων μας.